Jak mogę złożyć reklamację w firmie EXIT Toys?
W naszym portalu usług EXIT znajdziesz wszystko, co dotyczy Twojego zamówienia. Możesz zobaczyć, które produkty EXIT kupiłeś, zarejestrować przesyłkę zwrotną, a także łatwo złożyć reklamację. Nasz dział obsługi klienta w ciągu 48 godzin poinformuje Cię o dalszym przebiegu rozpatrzenia Twojej reklamacji. Więcej informacji na temat składania reklamacji można znaleźć tutaj.
Jak mogę zarejestrować przesyłkę zwrotną w EXIT Toys?
W naszym portalu usług EXIT znajdziesz wszystko, co dotyczy Twojego zamówienia. Możesz zobaczyć, które produkty EXIT kupiłeś, złożyć reklamację, a także łatwo zarejestrować przesyłkę zwrotną. Nasz dział obsługi klienta poinformuje Cię o dalszym przetwarzaniu przesyłki zwrotnej w ciągu 48 godzin. Dowiedz się więcej o rejestracji przesyłki zwrotnej tutaj.
Czy będą naliczone opłaty za zwrot?
Koszt zwrotu przesyłki paczkowej wynosi 9,95 euro, a przesyłki paletowej 19,95 euro. Zależy to od rozmiaru i wagi przesyłki zwrotnej. W EXIT Toys chcemy dokładać starań, aby stworzyć lepsze warunki życia. Jednym z naszych celów w zakresie zrównoważonego rozwoju jest zatem zadbanie o to, aby transport wszystkich produktów EXIT odbywał się na minimalnym poziomie. Pobierając opłaty za zwroty, mamy nadzieję ograniczyć ich liczbę. W ten sposób wspólnie przyczyniamy się pozytywnie do ochrony środowiska.
Czy mogę zobaczyć produkty EXIT Toys w showroomie?
Niestety nie posiadamy salonu wystawowego ani siedziby stacjonarnej. Na naszej stronie internetowej zamieściliśmy obszerny zbiór zdjęć, filmów, specyfikacji produktów i tekstów, które oferują Państwu doskonały obraz naszych zabawek ogrodowych. Masz jeszcze jakieś pytania? Następnie sprawdź nasze najczęściej zadawane pytania z odpowiedziami lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać szczegółowe porady!
Jakie są okresy gwarancji na Wasze produkty?
Okresy gwarancji na nasze produkty podane są w specyfikacjach produktów zamieszczonych na naszej stronie internetowej. Zależy to od produktu i, jeśli ma to zastosowanie, od części produktu.
Jeżeli produkt nie spełni Twoich oczekiwań i będziesz chciał go zwrócić, możesz to zrobić w ciągu 21 dni od daty zakupu. Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz w naszej polityce zwrotów.
Mój produkt jest uszkodzony. Co mam zrobić?
Czy przesyłka uległa uszkodzeniu w trakcie transportu, czy wada ta mieści się w okresie gwarancji? Następnie złóż zgłoszenie serwisowe i gwarancyjne w naszym portalu serwisowym EXIT Dzięki temu będziemy od razu dysponować wszystkimi potrzebnymi informacjami i będziemy mogli udzielić Ci właściwej pomocy.
Czy Twoja przesyłka uległa uszkodzeniu po okresie gwarancji? W naszym portalu serwisowym EXIT możesz łatwo znaleźć nowe części zamienne do swojego produktu. Te części zamienne można również znaleźć na naszej stronie internetowej, na stronie zamówionego produktu lub na naszej stronie z przydatnymi częściami zamiennymi. Możesz z łatwością samodzielnie zamówić części zamienne na naszej stronie internetowej, dzięki czemu Twoje zabawki ogrodowe w mgnieniu oka będą znów jak nowe!
Moje zamówienie nie zostało zrealizowane, co mam zrobić?
Może się zdarzyć, że Twoje zamówienie składa się z kilku paczek i firma kurierska nie dostarczy ich wszystkich w tym samym czasie. Możesz śledzić swoje zamówienie w portalu usług EXIT. Dzięki temu możesz łatwo sprawdzić, czy przesyłki są jeszcze w drodze!
Czy wszystkie przesyłki zostały do Ciebie dostarczone zgodnie z ustaleniami dotyczącymi śledzenia przesyłek, ale nadal brakuje Ci części zabawek ogrodowych? Złóż zgłoszenie serwisowe i gwarancyjne w Portalu serwisowym EXIT, a my upewnimy się, że brakujące części zostaną dostarczone tak szybko, jak to możliwe.
Mam pytanie dotyczące produktu, gdzie mogę je zadać?